Föreställningshelg

Nu är föreställningarna i full gång på Dieselverkstaden i Sickla! Kom och se, ikväll kl 19 eller imorgon kl 16.
Jag har bland annat bara hotpants på mig, vilket är vidrigt och äckligt.

Men nu till det viktiga, jag har köpt en ny sminkväska/necessär. Och ja, det är ungefär lika homosexuellt som det låter.
Men man behöver det i denna bransch faktiskt. Smink används.

Den har ett hårnålsfack, ett topsfack, ett bassminkfack, ett stort ögonskugga/glitter/annat tjafs-fack och små pennhållarfackgrejer där man kan ha mascara, eyeliner och diverse attribut.

Är jag en kvinna eller är jag en kvinna?

Mer bilder från föreställningarna kommer, just nu laddar jag kamerabatteriet.
Vi ses på scen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0