Livet som dansare är inte alltid lätt.

Men med lite vin, sprit, smirnoff ice och dålig humor så kan man bota det mesta.
Det är så att vi har fått en kompositionsuppgift i skolan på att göra en dansfilm och efter Murphys lag var framme så fanns det inte så många lösningar kvar. Lyckligtvis så är jag en sådan som gör det ingen annan gör, och nu har jag gett mig i slag med de människor som är som mig och då löser vi alla problem om än lite sent. Som nu.
Jag har farit stockholm runt men nu sitter vi äntligen här och redigerar våran fantastiska konstbit.
Frågan just nu är ju om man ska sova eller supa tills vi ska till skolan igen.

Solen börjar gå upp nu och Andersson leker gud med klipprogrammen medan jag bloggar, tar roliga kort och häller upp alkohol. Och kliver in med min geniala konstnärliga kunskap emellanåt förstås.
Såhär känner vi oss nu. Men om du får se filmen återstår att se, den kanske poppar upp på bloggen så småningom, håll utkik.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, underbart vännen! :)

2009-05-28 @ 14:39:06
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0