Livet som dansare i allmänhet och SpringPride i synnerhet.

Åtminstone en liten del av det. Grejer jag inte har haft tid att lägga upp men som jag kan göra nu när jag ändå inte sover. Koffeinchock var det verkligen. Eller egentligen inte, men ni vet hur jag gillar att överdriva allt. Annars blir det ju tråkigt.
Jag är inte så speedad som man kan tro, (jag börjar ju att vänja mig vid pillren), men jag är definitivt inte trött.




1. Såhär såg det ut natten innan SpringPridegiget i Eskilstuna
2 och 3. Kläderna var som sagt inte valda av oss och dom där kjolarna försvann ganska snabbt. Eller om det var topparna.
4. Ni kanske undrar varför jag inte lägger upp några bilder på mig. Och det var för att vi såg ut sådär.
5. Våran fantastiska granne som mitt i natten ramlade in och undrade vad vi höll på med.


Dansarnas egna "streetnummer".


Vi bakom Madonnalookaliken Melissa Totten. Hon sjöng som Madonna, fast tonrätt.


Lite sådär såg vi ut. Jag var ballerina. Kommentarer överflödiga.


Ja, detta var alltså hela cirkusen. Fråga mig inte hur det blev såhär.


Detta är vårat hotellrumsrep. Det är gala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0