Övertränad anyone?

Det är ju såhär va.
När man tränar dygnet runt och inte hinner sova eller äta då blir man trött, tröttare, övertränad.
Man får ont överallt, orkar inte med något och blir inte något smalare för det. Det är också väldigt påfrestande att träna hela dagarna och ha bra lektioner men inte dra fysisk nytta av det för man blir bara svagare hela tiden. Men man gör det ändå. That's life while being a dancer.
Jag är fruktansvärt övertränad just nu. Men snart så är det över.


I övrigt rullar det väl på. Bra lärare och lektioner. Och i trean, då ska vi ha så sjukt bra lärare. Och då ska jag inte jobba extra hur fattig jag än är. För då ska jag bli bra på att dansa istället. Och snygg och smal. Och vig. Och bäst.


I höst då smäller det. Jag är redo för double K. Och ja, det står entusiast på tröjan. (Det var en present, fråga mig inte vad karln tänkte)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fabulöst! Jag kanske får börja böja och bända lite på ungen några gånger om dagen så ska det nog bli bra ska du se. ;)

2009-05-07 @ 05:15:32
URL: http://myownwords.blogg.se/
Postat av: malin

oh herregud, sådär vig vill jag också vara! :D

och du har smalare ben än mig, YOU ARE NOT FAT!

2009-05-07 @ 11:45:38
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Nathalie

vilken sjuk jävla inåtvridning??! börjar fundera på om de är jockes ben?

2009-05-07 @ 21:19:46
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0