Tyngden på dalskidan älskling.

För nu går det utför. Med stora fucking jävla carvingsvängar.
Vet inte riktigt vart jag ska eller vart jag själv börjar och slutar just nu, allt är bara ett stort ångestmoln. Och det drabbar allt. Och det värsta är att jag visste att det skulle hända, men tänkte att "det går nog bra". Bullshit.

You can't even begin to grasp hur fucked up jag verkligen är och vad som händer i mitt huvud. Allt vettigt, intelligent och logiskt tänkande som jag vanligtvis besitter är som borta.
Vi ses på middag på söndag, för innan dess blir det inte.

Kommentarer
Postat av: Tesen

Stanna upp, andas, le o fortsätt med det du gör!!

Kramen

2009-05-23 @ 12:26:02
URL: http://tesen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0