Vart fan är min kaviar?

Helgen har bestått av Buffy, Eurovision och audition.

Buffy var som vanligt bra, ESC var som vanligt bra, dåligt och allt emellan, och audition var bra.
Men det som jag verkligen undrar över i helgen är vart min kaviar har tagit vägen. Den är verkligen helt borta.
Och ja, jag gillade norsken.

Sverige är helt enkelt för bra har jag kommit fram till, vi kan ju skicka vad som helst och dom röstar ändå på skitbidrag. Vinner gör nästan alltid en bra låt men top 10-15 har åtminstone en åtta bottennapp varje år. Men grattis Norge.

Nu ska jag städa och sen hoppas att jag får jobbet innan jag tvättar (by hand) och ordnar upp min ekonomi.
Ha en bra natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0