En rask promenad

Jodå, idag har jag gått som bara den.

Såhär är det va; att vi har en massa lärare på skolan, vissa som läser denna blogg, samt vissa som skiter fullständigt i den.
Nu ska jag inte nämna namn, men vi har fått en liknelse på våran träningsdos som löd "en rask promenad".
Och jag kan säga såhär att min dag har varit följande:

9-10 Fystest
10:30-12:15 Jazz (maxpuls i intervall ungefär hela klassen)
13:30-15:15 Modernt (upp och ner från golv samtidigt som man täcker hela rummet hela klassen)
15:30-17:00 Akrobatik (vi gjorde salto idag, need I say more?)

Jaja, fokus framåt.
I helgen är det Idol och de beryktade CV-fotona vi ska ta i skolan. Treorna gör alltid det och sen hängs dom upp så nu jävlar.

Detta är min plan på bild:

Fast stående liksom. Och med lite snygga kläder.

Vi får väl se hur det går.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ruda

Jag vet inte om det är mänskligt att man kan göra sådär. Det ser skoj ut i alla fall!

2009-10-07 @ 01:30:01
URL: http://www.ruda.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0