Idol, rövar och nån slags CV-bild.

Ja, í fredags var det Idol.
Jag lekte kommersiell nazist och det blev ganska bra! Jag är glad och stolt över klassen faktiskt. Med såna förutsättningar kan man inte göra det bättre. Verkligen inte.

Sen så skulle vi fota CV-bild till skolan och det första jag gör är naturligtvis att sträcka mig för första gången i mitt liv. Jag ville dra upp ett ben och kom på att den vigaste på skolan var före mig och lite adrenalin på det resulterade i att muskelfästet till hamstring som sitter i röven blev en halvmeter längre.
Så kändes det iaf.


Vi i startposen för Karolinas disconummer.

Nu får vi väl se hur det går helt enkelt! Nu ska jag massera och stretcha.

Kommentarer
Postat av: Chris Andersson Karinsdotter

Hej Johan!

Låna gärna bilden, men notera vem som är fotograf. Copyright skydd du vet... ;) Tv4.



Ni var grymma!

Kram/Chris

2009-10-14 @ 00:53:18
URL: http://chriskarinsdotter.blogspot.com
Postat av: Veronica

Åh vad glad jag blir över att du läser min blogg. : ) Ja det hade varit bra! Vad kul det skulle vara också :D Kanske jag måste komma ner till dig någon gång! Hade varit skoj.

Hua inga vänner kvar här i S-vall. Ensamt ju! Man kunde alltid ha skoj med dig : )



Vad duktig du var där...värsta proffset du blivit! :D



Ta hand om dig!

2009-10-14 @ 18:07:56
URL: http://sapho.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0