Idolskvaller

Hur roligt är det inte att jag har blivit citerad på Aftonbladets Idolblogg?

Hörde precis hur dansarna fick strikta order:

- Inga autografer och ta inga bilder, vi är här för att göra ett jobb!

Säger en av dem till de andra. Han möts av frågande blickar och förklarar.

- De var inte så glada sist vi var här, så inga autografer och inga kameror, kom ihåg det.

Och det kan man ju förstå. Åtta idoler, Jihde och juryn vill så klart inte bli överfallna backstage av dansarna. Där vill man kunna ta det lite lugnt och slippa tänka på fansen.

Haha, det var det jag som sa!
http://blogg.aftonbladet.se/18390?page=2&pageSize=10 om ni vill kolla mer vad han skriver.
Nästan alla verkar hata dansarna men då vill jag bara berätta att det är fan inte vårt ansvar alla gånger.
Kan ta den långa historien nån annan gång men det sitter i produktionen och koreografen minst lika mycket som i oss. Och hade jag fått välja så hade jag gjort saker annorlunda och valt lite annat folk.


Här repar vi bakom Tove. Bild från Aftonbladet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0