Is, auditionträning och stå på huvet.

Det är för mycket i mitt huvud nu. Som vanligt.

Måste försöka få till Köpenhamn, Göteborg, audition, jobb, skola och min egna jävla ångest samtidigt.
Men det blir nog bra. Det är ingen som har sagt att det ska vara lätt.

Har spenderat de senaste dagarna med att massera min röv och nu gått över till ljumske. Allt detta kanske låter sexigt i era öron men när man har masserat och ska isa, så är det inte lika hett längre. (Nej, den bara kom)
Nu ska jag väl ta och greja lite innan man ska göra sig redo för en ny skoldag med auditionträning. Det kan ju gå hur som helst. Jag tänker inte bry mig.

Har gjort det jag kan iaf med sträckningen och även stått lite på huvet.


Den här är inte skönast att ha i skrevet, det kan jag säga er.

Och ni som inte dansar, var glad att ni slipper göra det vi gör när vi skadar oss. Jobba igenom smärtan.
Det är så man blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0