Lov eller?

Idolrep varenda dag.
Carina Ari ansökan.
Koreografi till Alto Ego.
Koreografi till studioföreställning.
Bråka med försäkringskassan.
Fira två födelsedagar och en kommersiell högtid.
Direktsändning.


Och vila?

Nej, vila gör man minsann inte om man vill komma någonstans. Nu sitter jag för tredje kvällen i rad och brottas med Carina Ari-ansökan som blir men kanske inte blir som jag vill ha den. Men nåt ska man väl skicka in. Jag hoppas att den går till någon utan pengar åtminstone. Annars blir jag bitter och arg.

Det kanske blir Halloweenfest här i helgen också men fick precis veta att ingen av mina sambos är hemma så det blev ju konstigt. Kommunikationen är inte på topp direkt.


Jag blir galen av alla papper. Men om jag äter dom kanske jag inte blir rynkig, för papper har ju inga rynkor.


Kommentarer
Postat av: Linnea

ibland tänker du så logiskt att jag nästan blir mörkrädd.

2009-10-29 @ 00:51:49
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

om man inte sätter sig på dom. blir man då rynkig av att bli påsatt? fast om det är en tjock så kanske man blir platt och smal.

2009-10-29 @ 11:00:47
Postat av: Lollo

Vila gör man i graven Johan!

2009-11-04 @ 01:06:56
URL: http://historylollo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0