Nära döden upplevelse

Igår hade vi partnering och jag höll på att dö.
Vi skulle göra lite lyft och grejer och när vi övade en gång så gick det lite knas så jag fick ett knä rakt på struphuvudet som plattade till min hals så att det kändes som att hela halsen var krossad.

Såhär gick det till:


Jag lyfte Karin och sen ska hon dra ner mig på golvet men det blev lite fel så jag får med halsen på hennes knä och halsen pressades ihop som en kartong som i bild fyra ungefär.
Det var riktigt vidrigt och gjorde fett ont efteråt!

Men det känns lite bättre idag även om det gör ont när jag sväljer.
Det var drama på riktigt men jag hann gå på systemet innan jag for till akuten iaf.

Typiskt mig.

Kommentarer
Postat av: Isabella Walkow

FY FAN VAD LÄSKLIGT!!!!!!!!!!!!!!! :( Vad sa de på akuten nåt? Nåt som skadats?

2009-10-03 @ 13:35:26
Postat av: Chrille

Systemet innan akuten, du är och förblir en ikon!

2009-10-03 @ 15:01:02
Postat av: Linnea

det känns skönt att du inte tappar bort ditt "true-you" även fast du skadar dig så pass att du behöver åka på akuten!

2009-10-03 @ 16:04:35
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tragikomik när den är som bäst. hoppas du mår bättre!

2009-10-03 @ 19:46:04
URL: http://nathalieakselsen.com
Postat av: Veroncia

Hua, du får inte leka så våldsamt! Hoppas det går över helt snart. Kramar! : )

2009-10-05 @ 07:58:46
URL: http://sapho.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0