Det är jobbigt att jobba.

Men jobbar man hårt så kanske man får jobb.

Nu är min praktik officiellt slut men jag ska jobba vidare på söndag och även måndag kväll. Men sen får jag lämna gossarna till sitt öde. Det kommer att gå bra men det känns konstigt att inte vara där varje dag.
Men denna praktik har varit fantastisk. Den har fått mig att tänka över vissa saker.
Jag ska gymma.
Jag ska jobba kommersiellt.
Jag ska göra Ladies Night.


Jag ska ha en sån kropp om ett år.

Vill egentligen inte tillbaka till skolan men det blir nog kul när jag kommer in i det.
Har även sett Hairspray idag och den kommer att gå bra, den var riktigt rolig.



Nu sitter jag med frugan som har bakat sockerkaka som säkert har en släng av svininfluensa i sig. Men den var god.
Ska väl försöka sova eftersom att det blir IKEA imorgon. Shoppa, shoppa, shoppa.

Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Foppa! Håller med dig i att det är jobbigt att jobba. Himla skoj men jobbigt! :) Jag hoppas också på IKEA imorn! Önskar bara jag hade en massa pengar så jag kan köpa allt jag vill ha till det nya hemmet! En fundering, är du hemma helgen 9-11 oktober? Kram

2009-09-12 @ 23:43:16
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0