Nonsens är hans namn.

Eftersom jag inte kommer på något bättre för tillfället och är för lat för att ladda över mina mobilbilder, (det är ett projekt som heter duga) , så kommer jag att skriva lite nonsensinlägg.
För jag är för skrivkåt för att bara låta det vara.

Måste ju också öva upp mig inför annalkade jobbmöjligheter.

Just nu är det mycket med skolan och nya engagemang men närmast i framtiden ligger nog Köpenhamn och Wallmans som David jobbar på och sen så är det mycket stretch inför CV-fotot som fotas nästa helg.

Shit vad man inte har tid att leva ett liv om man satsar på dans.
Men det ska bara offras i en och en halv termin till, sen så kan jag offra tid lite som jag vill.

Nu är det stretch och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0