Kalla det ödets ironi.

För övrigt så är jag vaken, men tro på fan att jag inte är trött.
Tyvärr så råkade jag också märka att MTV VMA's startar om typ en halvtimme, så då kan man ju lika gärna se det resonerar jag.

Jag rapporterade att jag såg Viktor Åkerblom-Nilsson och Sara Varga ute på sleven i fredags natt. Jo, enligt Klick så har dom tydligen gjort slut och hon har en romans med Björn Gustafsson. Jag tyckte det var lite bisarrt när hon stod precis framför tidningen men jag läste inte noga på tidningen förrän idag.

Konstigt nog var dom ute tillsammans trots att dom ska ha gjort slut. Kanske lite postrelationshipclosuresex? Hon kanske kände ett starkt behov av closure helt enkelt.


Hon har ögon på två håll helt enkelt... undra om det kanske blir en trekant. Det skulle jag betala dyrt för att se, trots brösten.

Annat som också är rätt skrämmande är att Sofia berättade helt apropå ingenting att Marie och Christoffer (dom som jag drömde om, min drömkollega och hennes jätteex) är ihop igen. Hur kan jag inte tänka på dom på två år, sen drömma om dom och dagen efter nämner Sofia dom. Det är bara läskigt. Jag skyller på FRA-lagen.

Nej, nu är det snart VMA's. Jag lär ju inte sova inatt.

Kommentarer
Postat av: Jacob

ja skulle osså vilja se den trekanten men alltså inte me brösten.. haha lr jo kanske.. im confused

2008-09-08 @ 21:44:26
URL: http://jacob1.bloggspace.se
Postat av: Linnea

Innebär det att jag kan bli ihop med Viktor då? :)

2008-09-09 @ 15:43:07
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0