Hundra höjdare.

Jag tänkte att jag skulle droppa hundra egna höjdare, men kom fram till att jag inte orkar så jag hoppar det.
Var och fikade efter skolan med grabbarna. Ja, på riktigt. Så jävla bisarrt! Det var Benji, Zain, Jag, Hannes, Kenny, Tigerklo, David och Kratt. Sen anlände Karin, Emelie, Cathrine och Gabbe.

Hoppas jag inte missade någon, det vore pinsamt.

Kom typ nyss hem, och jag som ska vara upp tidigt imorgon för nästa morgonpromenad.
Nej nu blir det Filip och Fredrik. Som för övrigt kommer från Sundsvall och gick min gamla gymnasieskola och gick ut med 20.0 . Fast bara Fredrik.

Nej, nu ska jag förbränna fett men jag måste ju för nostalgins skull bifoga en gammal gymnasiebild nu.
Student 2005;
image37
Jag och Dr. Ivarsson skriver i våra studentmössor. Thats the good old days. Kul hade vi!

Nej nu ska jag börja ställa in mig mentalt på att gå upp kl 7.
Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0