"Kevin sågs lämna efterfesten med manlig bakgrundsdansare"

"Flickvännen i chock".

Så kommer löpsedeln att se ut på lördag, tro mig! Varför då? Jo för att på fredag står jag i direktsändning i ett fullsatt Globen och dansare i Idol-finalen. Det blir fab.

Hoppas att alla kan allt bara, jag och Nathalie (vi kallar oss för Nacho) har korrat lite dessutom. Spännande spännande. Jag vet dock inte om det går att se via internätet Lisa, men det lär ju dyka upp på youtube sen.
Bilder från rep i globen och dylikt kommer. Även från studioföreställningarna på skolan. Nu gör vi ju Vals stycke som är skitjobbigt och apsvårt men grymt roligt. Och han var nöjd trots att Tanne vurpade och vi andra såg ut som Bambi på hal is (det var vatten på sen, så inte vårt fel, men vi löste det bra).

Det känns som att tiden är lite knapp men det blir nog bra till slut. Jag är ju längst av alla som är med, en av åtta killar, samt fruktansvärt blond så någonstans borde ni kunna skymta mig och skryta om att ni känner mig.

Nu ska jag få lite sömn så man är snygg imorgon också.
Oh my goood.

Kommentarer
Postat av: Boobgirl

Men Infantboy, varför tror du att jag inte skriver att du gör mig glad. Jo, därför att jag är så förbannat avundsjuk och jag ska dessutom på Julfest med jobbet så jag kan inte ens titta på dig!

Dock ska jag självklart se reprisen och jag hoppas innerligt att du tar med vinnar-kevin hem. Får du dessutom chansen att prata med Robin E så tycker ag att du kan ge honom mitt nummer, han är lite av min typ....

2008-12-11 @ 07:57:31
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: malin

men sen när är kevin snygg?

fruktansvärt koolt iafl, och jag missar det förstås pga jobb...stööön...

2008-12-11 @ 12:35:24
URL: http://cordykaye.blogspot.com
Postat av: Chrille

kommer naturligtvis att sitta klistrad inför detta TV-event. Men jag måste föra till protokollet att Kevin ser grotesk ut, och inte är han någon vidare sångare heller tyvärr :P

2008-12-11 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0