Ikea+money=happy

Jodå, så är det. Som de flesta av er vet så är jag fett fattig. Och med upcoming Pride så går det inte åt rätt håll.
Men så svänger föräldrarna förbi och jag blir som vanligt skeptisk. Men dom har ju varit i Tyskland och köpt sprit till mig, En liter vodka och två vinare. I love it.

Och nu när dom kom hit skulle vi på IKEA för att handla förvaring så att jag kan ha kläder under min säng (jag har ju i princip inga garderober). Väl därifrån så stod räkningen på över tusen spänn, och jag betalade inte. Alltså ibland gillar jag mina föräldrar, men säg inte det till dom.

Jag fick med mig stolsdynor, sängförvaring, skärbräda, skål, bunkar, hyllförvaring, en helkroppsspegel (viktigast), örngott, galgar, badrumsmatta, toaborste.

Jag tror det var allt. Såhär såg det ut när jag kom hem! I ... yes love it.


Så jävla fullproppad. Fantastiskt!


Äntligen kommer jag kunna se mig själv mer än bara nyckelbenen och uppåt!


Skärbrädor är underskattade, således bunkar och skålar när man inte har dom.

Nej, nu är det nog dags för att städa lite. Ska strukturera upp min garderob lite.
Toodles.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh fan va gött med helkroppsspegel. Jag och Jim har inte haft nån på ett år! Fruktansvärt jobbigt. Nu har vi fått låna Jims mammas sen förra veckan. Äntligen kan man se vad hemsk man ser ut INNAN man går ut på stan och ser ett träsktroll i skyltfönstret.

2008-07-29 @ 01:03:07
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0