Koooma

Har jag haft idag. Om igår var fyfan-jag-har-så-ont-i-hela-kroppen-att-jag-inte-kan-röra-mig-dagen så är idag sannolikt jag-är-totalt-jävla-hjärndöd-dagen.
Ingenting har fungerat idag. Vi fick en massa ny koreografi (för er dansare så är det ungefär som en koreografi, fast med vapen, och nackdelen att om man gör fel så skadar man varandra grovt) och även om jag och min testpartner som jag för övrigt valt är jävligt bra, så var vi helt förvirrade. Vi blev filmade så ska försöka lägga upp den imorgon, han hade tydligen gått och lagt sig nu.

Sen har jag också agerat Anna Skipper för skyddslingarna mina, dom är ju tonåringar och lite som vanliga tonåriga killar så lever dom väl framför datorn och moppen. Inte tjocka men inte särskilt aktiva.
Förutom att jag har fått dom att stretcha varje dag för att dom nu också vill bli viga, så klagar jag på allt dom äter hela tiden.

Men seriöst, den ena killen, Kim, åt idag detta;
Frukost; Två mackor, vitt bröd.
Lunch; Kebabrulle
Middag; Pizza
Beverage of choice; Cola

Nej, nu ska jag väl ta och sova kanske, imorgon är den sista dagen före den första och enda lediga dagen.
Godnaaueet!

Kommentarer
Postat av: malin

sannerligen! hopplös-drömmar-låt.

Breathe (2 am) är oxå grym

2008-07-12 @ 01:13:10
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, tur att du tar hand om småpojkarna! ;)

2008-07-12 @ 15:09:45
URL: http://myownwords.blogg.se/
Postat av: Boobgirl

hahaha bra att du fixar upp tomas och kim. dom kan behöva det ;)

2008-07-14 @ 13:11:17
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0