Odd one out

Kanal 5:s homovecka har mig som dedikerad fantast, och dokumentären ikväll var helt fantastisk.
Jag brukar tycka att jag är odd one out, men jag ska fan inte klaga. För er som inte såg den och är intresserad av ett stycke viktig homokultur, så kolla upp den.

Det är en amerikansk dokumentär från början och handlar om tre transexuella tonåringar, och för dom är det vardag att deras vänner blir mördade, att dom prostituerar sig för att få råd till hormoner osv. Fyfan säger jag bara. Det är hbt-kulturens hjältar det, och det är också därifrån vougeingkulturen kommer ifrån.
Man fick pluspoäng om man tog sig till tävlingarna utan blod i ansiktet för då var man tillräckligt verklighetstrogen.


En av hjältarna, Tot, som i dagsläget förmodligen och förhoppningsvis är kvinna.

Kommentarer
Postat av: Nat

Kanske man skulle ha sett..!



Ja visst var dom? Skitsöta! :) När dansar ni, var, när, hur osv? Paraden är på söndag lr?

2008-07-23 @ 00:15:15
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0