Sommarmys

Har det varit ikväll. Trodde jag bara skulle vara hemma och se på homotv, men Kenny undrade om jag inte ville ta en kaffe och snacka skit. Och se det ville jag, så vi slöt upp och sen mötte vi upp Linnea och Zain och tog ett glas vin.

Det är livet det. Utan att bry sig om att man måste upp tidigt. Visst ska jag repa imorgon, men inte så tidigt liksom. I love it.

Kenny far ju liksom till staterna, så fab. Och något annat som är fab är att moderaterna har gjort något bra för en gångs skull. Dom ska tydligen få tunnelbanan att gå hela natten från och med augusti. Är det inte grymt? I love it.

Nej, nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nat

Oh shit! Hoppas! Fast du tar väl taxin ändå ;p

2008-07-25 @ 11:29:53
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0