The death of Edwina Darling

Så har det till slut kommit till den dagen. Dagen då min kära Edwina Darling går i graven.
Hon har varit med mig länge, närmare bestämt sen den 5 juni 2005 och sen jag infekterade henne med min hårspray så har det varit en långsam död. Men nu är det dags, jag måste sluta klamra mig fast och acceptera faktum. Hon är död.
Nu ska hon äntligen få träffa Patsy Darling i iPodhimlen.

Såhär såg det ut på hennes begravning.

Inte så värdigt kanske, men jag är en fattig student, hade inte råd med en större ceremoni.

I övrigt så repar vi på inför cabareten, och jag laddar som fan inför Pride, och snart kommer mer från danmark.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0