Utmaning

Jag är ju inte den som bangar på en utmaning, så jag svarar på denna som jag fick av Nathalie.

Tre saker jag gör när jag vaknar:
- Snoozar
- Slår på tv:n
- Tittar på klockan 

Tre saker jag måste ha under dagen:
- Fysisk aktivitet
- Vatten
- TV eller datatid

Tre personlighetsdrag på mig:
- Hämningslös
- Over-the-top
- Manisk

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
- Ein bisschen tanzen
- Sex
- Träning

Tre saker jag är rädd för:
- Att bli gammal
- Höga höjder utan säkerhet
- Att folk jag bryr mig om ska råka illa ut

Något jag drömmer om:
- Att åka på en världsturné med någon stor artist
- Att stå på Broadway
- Att få min drömkropp


Jag utmanar faktiskt vidare, trots att jag inte tänkte det.
Lisa
Linnea
Malin


Kör hårt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0