Månadens filmhomo

är tydligen Neil Patrick Harris. Det hade jag inte någon aning om men när jag läste senaste QX så googlade jag, och se på fan att det stämde. Världen blir ju bara bättre och bättre.

För er som undrar vem det är så är det han som spelar Barney i How I Met Your Mother. Fantastiskt.
Såhär sa han när det kom ut att han var bög;

"The public eye has always been kind to me, and until recently I have been able to live a pretty normal life. Now it seems there is speculation and interest in my private life and relationships. So, rather than ignore those who choose to publish their opinions without actually talking to me, I am happy to dispel any rumors or misconceptions and am quite proud to say that I am a very content gay man living my life to the fullest and feel most fortunate to be working with wonderful people in the business I love."


Här är han och karln hans, är det inte fantastiskt!

Pluspoäng denna vecka går till honom, definitivt!


Kommentarer
Postat av: malin

jag har en dröm.

att vara med i How I met your mother. Det är en av mina APSOLUTA FAVVIS-SERIER!

Och så skulle jag komma in och vara Barneys tjej (eftersom Marshall är gift) :P

2008-06-30 @ 19:04:35
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: Jacob

skönt att en till kommer ut.. soft

2008-06-30 @ 23:38:15
Postat av: Linnea

jag gillar att Lindsay Lohan också har kommit ut. all the cool kids do it!

2008-07-09 @ 20:29:13
Postat av: Lisa Schröder

Jag dyrkar Starship Troopers. :)

2008-07-10 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0