Men jag tror väl.

Nu kan jag väl kanske skylla på spriten, men fan vad jag drömde sjukt inatt också!

Det är lite luddigare denna gång, men jag var på ackis, och jag och min vän Elisabeth (norsken) kom på en helt fantastisk idé.
Eftersom alla i min dröm betalade ackisavgiften kontant, så fanns det ju en massa cash där. Så när lärarna, och då speciellt Jeanette Bolding (av någon underlig anledning hade hon en stor roll i min dröm), hade tagit emot pengarna, så borrade vi ett hål i tegelväggen.

Det hålet blev en hemlig dörr, som man inte såg om man bara kollade på väggen, och den ledde in till lufttrumman(dom som dom alltid kryper i på film ni vet), så vi snodde 30000 varje gång någon lämnade in pengar, och vi lyckades bra. Men det var nära att Bolding kom på mig en gång, men Bettan höll vakt!

Nevertheless, när pengarna var slut, så var det tydligen studioföreställning. Och av någon anledning så hade Fernando mixat min musik, men bestämde sig att mixa den lite som han ville, så den var typ tre minuter längre än tänkt. Så jag fick improvisera, men sen missade jag min entré av någon anledning som jag tror hade med pengarna att göra.

Sen gick hela showen åt skiten.

Jag vet inte riktigt om det är ett omen men jag tror att Fernando iaf beror på att jag såg han i QX igår kväll.
Fast det borde ju vara lite positivt, för antingen får jag pengar, men showen går skit. Eller så går showen bra och jag är fattig. Let's wait and see, shall we?

Nu är det btw repris på SYTYCD -Scandinavia... jag kan ju inte få nog av mig själv. Även om jag bara är med här och var i bakgrunden. Men jag sitter och gläds åt dom fantastiska dansarna som där med mig. Junior, Emma, Lisa, Bianca, Sofia, Oskar, Suzi, Bettan och alla andra.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0