Fest, fylla och sprayspya

Efter att jag hade svidat om till höstens stora event så begav jag mig iväg och mötte upp Walle på vägen.
Vi äntrade vindsvåningen i Bergshamra som två superstars och redan där kände jag att detta skulle sluta illa för vissa.

Det började med en enkel alkohollek och fortsatte med två mer avancerade och slutade som alltid i "Jag har aldrig" vilket resulterade i att jag blev väldigt påverkad. Men jag var inte ensam. Förutom att jag fick veta skandalöst mycket smaskiga detaljer om folk som jag knappt trodde sig ha ett sexliv så fick andra veta exakt vad jag har gjort. Men det var ju egentligen ingen nyhet.


Här hade dansandet bara kommit igång. Så ni kan ju gissa hur det såg ut sen.

I övrigt blev det mycket "Let me think about it" och jag dansade som aldrig förr. Jag längtar tills videon kommer ut. Den kommer garanterat komma upp på bloggen, jag lovar.
När kvällen blev senare så blev vi fullare, och eftersom det var en extra timme så blev vissa alldeles extra fulla och spraymålade Nats kök med magsyra. Jag nämner inga namn men jag börjar se ett mönster. Och det här skriver jag inte bara för att måla ut någon, utan för att det är fantastiskt roligt egentligen. Kanske inte för personen i fråga, eller Nats och Jims kök, men för mig. Och för alla er i framtiden. Då ska ni vara glada över att jag kommer ihåg detta.



Planen var att vi skulle gå till Lino, och det gjorde vi, om än utan födelsedagsbarnet (lite mesigt tycker jag faktiskt). Hennes karl följde dock med, undra om han var sugen på att experimentera månntro?

En gång är ingen gång, två gånger är en vana och tre gånger tradition. Jacob, det börjar bli en vana nu tycker jag.

Också med ut på bögklubb var fantastiska lilla stora Niva som bara växer i mina ögon. Vilken kvinna.
Vi dansade hela natten lång, och jag hann med att träffa en massa trevliga människor. Bland annat så hängde och dansade jag med Mr Leather Europe 2007. Han bjöd mig även på en cider, och nästa gång vi ses så ska jag bjuda tillbaka. Fruktansvärt trevlig kille som i övrigt kallas för Martin. (Men det låter mycket mer exotiskt att ha träffat Mr Leather Europe 2007)

Min rosa tröja fick också mycket uppmärksamhet. Garderobstjejen (som jag tror börjar känna igen mig) pratade om hur snygg den var och många andra också. Så det kanske var värt att shoppa upp alla pengar igår.
Ja just det, jag hängde med Sofie och Erik från KSB och min kära gamla DC-Johan. Som jag har saknat honom. Hoppas han kom hem ordentligt.

Nej, nu ska jag städa och packa inför min resa samt vistelse i Sundsvall. Jag har ju lov så det blir Norrland för halva slanten.
Men oroa er inte, jag kommer fortsätta blogga däruppe, om än lite långsammare.


Kommentarer
Postat av: Walle

Mkt trevlig kväll vi hade! Gillade hur snabbt festen hos nathalie fick fart=)



Hmm är det mig du syftar på med den där vana-grejen??? Tycker inte det är helt okej med andra Jacobs=)



Moget by the way att sticka till Sundsvall...

Kraaam=)

2008-10-27 @ 23:41:26
Postat av: Tessan

Roligaste kvällen på länge ;D

2008-11-02 @ 13:41:48
URL: http://niva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0