Helkväll

Det hade vi hos casa Forsberg igår kväll. Det  var jag, Andersson, Akselsen och Friang som drack lite (vissa av oss ganska mycket) vin och snackade skit och såg på lite tv.
Först upp var ju Idol-killarna och jag tyckte dom inte alls var särskilt bra. Sen var det SYTYCD, och precis som Akselsens jänta har bloggat så var det en besvikelse att se så dåliga finalkoreografier. Gör om gör rätt säger jag. Hoppas det blir mer action ikväll, och att Katee vinner.


Det här var vår vinhörna, och papperet var till för när man blev för full och slog ner vinglas.

Jag och Andersson fick för oss att stuva makaroner mitt i natten i fyllan och villan också, men jag hade ju slängt allt mjöl för jag fick mjölbaggar. (Det är inte för att man har smutsigt, det kommer med ekologiska varor) I vilket fall så tyckte vi att man kunde ta mannagryn istället. Men det blev ju såklart mannagrynsgröt. Så vi åt mannagrynsgröt med makaroner i. Fantastiskt!

På andra sidan natten så blev det lite tv-spel, följt av lite vin (ja, ni läste rätt) och en tur till frisören. Kort kommer när jag har lärt mig styla håret perfekt. Sen gick vi till Fridays för att fira dagen och livet med en Ultimate Strawberry Daiquiri. Har ni inte druckit den så testa. Den är galet god. Sen så har jag sjungit lite och det gick fantastiskt. Lite så har min dag varit.
Inte dåligt för en onsdag. (Det är ju ändå lillördag faktiskt)


Såhär ser den ut, fast mycket större. Ungefär tre gånger så stor.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh fy va äckligt!



Nu är the Jonas Brothers på SYTYCD. Suck my...

2008-10-01 @ 22:03:03
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Blev håret bra?

2008-10-01 @ 23:19:34
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0