Home Sweet Home, eller?

Här kommer man hem till Norrland i godan ro, och vad får man se?
Jo, det ska jag berätta för er. Mitt rum har blivit förstört! Vandaliserat! Rivet!

Päronen kom på att dom ska renovera där och flytta in sitt eget sovrum dit, så dom packade ihop alla mina grejer i lådor i källaren och lät mig få en smärre hjärtattack vid upptäckten.


Här är mitt forna rum som nu är helt förstört. Vet ni hur sjukt det är? Många föräldrar river ju ut barnens rum när dom flyttar, men mitt har varit så i två år så jag blev fett överraskad över detta.


Så detta är min boning just nu, mitt inkörd i datarummet med säng och hylla och gud vet vad.
Men fett skönt med en 120 säng, den vill jag ha med mig ner. Kan man ta den på tåget tro?

Nu ska jag sova, en annan ska ju filmas för TV imorgon.
Go´natt som vi säger här i Norrland.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Från att vara lite arg på dig (helt på låtsas och utan grunder, förutom min dröm då... läs min blogg så förstår du) så tycker jag nu lite synd om dig. Hade mor och far inte berättat nåt om renoveringen för dig?



Hur är det hemma i Norrland? Hur ser det ut? Är det som vanligt eller?



KRAM

2008-10-28 @ 16:05:12
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0