Brev från staterna.

Det har jag minsann fått i min brevlåda idag.
Dagen började ganska segt eftersom att jag aldrig somnade igår, så i slutändan så hade jag sovit två timmar när jag skulle träna i sex. Men när jag väl kom hem så såg jag en bekant handstil på ett blått och fancy kuvert.
Det var Lisa som hittade ett kort som hon tyckte passade mig och skrev lite fina saker på insidan. Det gjorde min dag.
Tackar.


We are not put on this earth to be ordinary, but to stretch our limits and reach for the sky. - Victoria Turner Biels

Så sant så sant.
För övrigt så såg jag ju lite av VMA's eftersom att jag ändå var vaken. Och Russell Brand som är en engelsk komiker snackade i början. Och han var inte lite kontroversiell, han sa nämligen att Bush var "a retard", att alla borde rösta på Obama, han snackade skit om republikanernas vice president Sarah Palin för att hennes 17-åriga dotter är gravid och dom nu använder det i kampanjen. Han sa en massa annat bra också, men det finns inte på Youtube än så ni får vänta lite, men jag lägger upp det när det finns. Han var så skönt oamerikansk och upplyste alla om vad övriga världen tycker.


Här är han, mannen som tills nyss jag tyckte var ganska jobbig men nu är en europeisk hjälte.

Oh, nu är det Dexter. Hot hot hot.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Älskar kortet! :)

2008-09-09 @ 21:54:28
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0