Fyfan vilken vecka.

Förutom att jag går i skolan från nio till fem (när jag väl är där i tid) så har jag denna vecka tagit workshopklasser för Blake varje kväll. Och de senaste två dagarna har jag tagit dubbla klasser. Det är hårt.

Men idag gjorde vi contemporary, och det var riktigt jävla kul, och sen så gjorde vi let me think about it. Och även om jag inte känner att jag knäckte, så känner jag att min tid kommer. Det här är bara början för jag har ju faktiskt inte tagit sånt här förut även om jag har gillat stilen.

Imorgon gör jag som Dolly Parton och jobbar nine to five med min utåtvridning och kickar och sånt. Men det tar inte stopp där. Precis då alla går på helg så ska jag jobba. Och nu kanske ni tänker att jag åtminstone får sovmorgon. Icke då. Jag jobbar nämligen natt. Så kl 23 ska jag vara färdig ombytt och inloggad i kassan på sleven och jobba till kl 6.

Men en annan behöver ju pengar då min skuld på kreditkortet var 10000. Och lite övertrasserat på det.

Nu behöver jag min skönhetsömn. För imorgon kommer min grej. Emmas klasser känns mer och mer som det passar min kropp. Och tills min tid som kommersiell dansare kommer så ska jag knäcka där jag kan.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0