Det är inte varje dag man går hem leende.

Som sagt så ber jag om ursäkt för min lite bildfattiga blogg nuförtiden men det är ju såpass att jag har gått och förlagt min sladd. So until I find it så får ni stå ut med mitt utsökta vokabulära etablissemang så länge.

Det är mycket att göra just nu, vi har ju föreställningar nästa helg så nu är det auditions för vilka nummer som ska vara med och jag ska ha med någon slags cowboyhistoria (och för er invigda så är Calamityhattarna med, bara en sån sak). Och idag så har det äntligen landat så jag säger ett enormt stort TACK till mina dansare David, Hannes, Robin, Benedicte, Marie, Louise och Emma.

Jag log hela vägen hem.

Och nu sitter jag här hemma och blev både överraskad och ännu lite gladare när jag insåg att jag hade en webcamera inbyggd i datorn.

Jag säger bara en sak; det går bra nu, kompis det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: johannis

åh gud, calamity. är din släng-lugg också med? :)

2009-04-15 @ 12:24:45
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 12:27:06
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0