Roomservice tack.. jaha, fel rum.

Det här händer ju bara mig.

Jag får ett sms från en tjej i Sundsvall som nu jobbar på Roomservice och hon undrar hur jag bor. Så jag berättar om mitt tvivelaktiga lilla arrangemang och hon säger synd. Varför då undrar jag?
Jo, dom letar efter någon som vill göra om som gillar schlager. Och visst, jag har mina episoder men schlagerbögar finns det betydligt värre. Dock så hade jag gjort Jack McFarland i nationell tv om det innebar att jag fick en renovering. Men tyvärr så bor jag inte i min egna lägenhet så skjut mig.


Dom här tomtarna hade säkert gjort ett apglittrigt rum med stereoanläggning och karaoke åt mig. Men tji fick jag. Om bara jag hade föräldrar som köpte en lägenhet åt mig.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nej fan va kul men fan va synd!

2009-02-16 @ 21:47:24
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0