TGIF

Zaino är tillbaka i stan så nu blir det lite alkohol. Min vita termin kan gå och hänga sig.
Har redan smygbörjat här hemma i kallingarna.

Skål och fucking välkommen. Så lycklig blir jag bara med alkohol i handen.

Har ju även lovat att berätta ite om Animal Cuts och jag har inte tid att gå igenom exakt allt nu eftersom att jag inte ens vet hur det funkar själv. Men det innehåller sjukt mycket prylar. Och man ska bli smal på det.
Här har ni ett smakprov på hur mycket piller jag tar om dagen.


Detta är nio olika piller som jag tar 2 gånger om dagen. Det blir 18 om dagen för er som är dåliga på matte.

Kommentarer
Postat av: Nat

Skönaste kortet jag sett!

2009-01-17 @ 13:44:56
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: johanna

Du slår till och med mig när det kommer till piller! Jag tar endast 14 om dagen.. :)

2009-01-18 @ 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0