Honey, I'm coming home.

Nu är jag äntligen i Svea Rike igen och det känns bättre än någonsin, om man bortser från att jag just nu är i de djupa värmländska skogarna (som jag nu har insett ligger mitt i ingenstans).
Vi åker bil och det rullar på som fan. Jag skulle egentligen också ha varit med och kört men dom hävdar att jag fortfarande har alkohol i kroppen. Vilket förmodligen stämmer, vi söp till halv sju imorse och sen så sov jag två timmar och vinglade tillbaka till frukosten. Men vilken kväll det var.

Nu är jag snart hemma till rep, flytt, fattigdom och idioter men tills dess så får ni nöja er med denna bild.

Jag, Ulf och Per are coming to a town near you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0