Duktig pojke

Nu ska jag vara ovanligt okarismatisk och faktiskt ta och fälla in klövarna även vid denna tidiga timma. Kanske inte tidigt för er men i min värld, där jag och de mina cirkulerar, där går vi och lägger oss tidigast efter tolv. Notera klockslaget nu.

Det blir nog bra det här. Börjar ju repa åtta och håller på till fem, men å andra sidan så är fredagar roligast.
Morgondagens schema lyder som följer;

6:30 - gå upp
7 - ringa och väcka Jocke
8-9 - rep med Robin
9-10 föreläsning om någon modern historia
10:30 - 12:15 balett med kära Ane Marie
13:00 - 13:30 rep med Hannes
13:30 - 15:15 jazz med Val
15:30 - 17:00 teater med fröken Gustafsson
17:00- whenever är det väl fest eller liknande. Ett litet alkoholiserat inslag ska jag nog kunna klämma in.


Avslutar med detta fantastiska foto från våran CalypsoFossedans till Under the Sea.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som ariel!

2009-03-24 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0