That's all, folks!

Ja, nu har det så faktiskt hänt. Ännu en era har gått i graven med sin galjonsfigur. Min dator har kastat in bildskärmen.

Så det är bara att köpa en ny och det ska jag banne mig göra.  Försökte redan idag men dom var så koncentrerade på att sälja datorer så dom såg inte att jag stod där i min 22-åriga prakt och träningskläder. Hade dom gjort det kanske dom hade insett att jag inte har råd att köpa en dator för hur mycket pengar som helst.

Har nu varit på Friday's för lite quick fix och nu sitter jag i bushen på Lidingö hos Andersson av någon outgrundlig anledning. Har betalat mina räkningar och nu ska jag sova för att gå upp om mindre än sex timmar och repa (fyfan för dig Robin). Det är inte gala.

Men imorgon ska jag köpa en dator! Det är gala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0