Gott och blandat, eller pest och kolera?

Mycket som vanligt. Jag är ju en fruktansvärt upptagen människa.
Auditionhistorien får komma senare, men det var för Oslo Danse Ensemble iallafall och I want it!

Annars så repar vi numera inför ett gig imorgon i E-tuna (bevare mig väl) som har lite av ett MJ-tema. Men det blir nog bra trots förutsättningarna. Repar också min koreografi med tjejerna, och Robins och Mickes. Igår var jag och fotade med Linnea och våra CV-foton har ju kommit.

Det är lite det som har hänt i ett nötskal.



Min CV-bild som nu hänger på Ackis vägg!



Lite av det jag och Linnea gjorde. Och dom här är oredigerade. Hans expertis är bilder i rörelse.

Kommentarer
Postat av: Johannis

Fan vad snyggt! Heja!

2009-11-26 @ 10:08:36
Postat av: Lisa

Häftiga bilder! Jag instämmer med föregående talare - heja!

2009-11-26 @ 20:37:08
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0