Men okej då!

Jag har mycket att göra, okej?

Men here goes. Är just nu hemma från första lektionen (som är fys) för att jag inte mår så bra och har en klass och en instudering som känns mycket viktigare.
Dansens hus kommer att bli awesome. På riktigt. Och om inte jag bryter benet så kommer jag nog se rätt bra ut.

Största problemet just nu är väl ekonomin. Jag snor toapapper vart jag än går liksom. Och när ens helg består av rep och föreställningar så hinner man knappt andas. Men till helgen... nej just det, då ska vi göra fem föreställningar på tre dagar med Bounce. Herregud.
Det blir nog skithäftigt, men slitsamt.

Och så planerar man en turné och försöker att bokföra ett företag på samma gång.


Jag är så jävla hiphop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0