05:57 - Vita bönor i tomatsås.

Ja, det är tiden. Och nej, jag är inte hungrig. Men jag har börjat älska mitt fattigmansrecept med vita bönor i tomatsås, salsa, krossade tomater och matlagningsgrädde. Det är gala.

Och framförallt är jag för upp i varv för att sova. Vilket är synd eftersom jag ska ta klass om 8 timmar och skulle behöva sova lite mer än så. Men vi får se om jag käkar, annars har jag ju matlåda.


This is me sporting the classic ten-hour-shift-in-greasy-fastfood-joint-skingloss-look.

Ska ju ta Malaya imorgon (idag). Tog ju henne idag(igår) och var så dålig, och med mindre sömn inatt (idag) lär jag ju inte bli bättre. Men fredag kanske skräller till och blir okej. Hon var bra åtminstone.

Ojojoj. Maten.

För övrigt så hatar jag folk. Det var Roskilde inatt. I tio timmar. Folk borde dö. Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0