First ever fan-encounter.

Jag vet, I'm a bad blogger, men jag har ju typ ingen som läser ändå!
Det har ju varit Pride och sjukt mycket happening. Träffat en intelligent karl (vilket ger mig hopp om livet), sett mycket artister och hittepå samt kör ninjafestande.

Ninjafestande är när man inte har råd att dricka men ändå gör det. Hur? Simply turn into Ninjamode och sneaka upp bakom intet ont anade drinkar med tillhörande ekipage. När dom vänder ryggen till eller om dom inte vill dricka upp, då sveper du in och som en vind och plötsligt så är du full som en kastrull. Men man får inte vara kräsen.

Denna vecka så jobbar jag härliga natt och ska från och med imorgon ta Malaya. Vill gärna ta Bounce Summercamp också men har inte råd.
Och apropå jobbet, och prajden, så har jag träffat två främmande människor som läser min blogg. En i festvimlet och en kund inatt på jobbet. Det var liksom "vilken bra blogg du har...hejdå" och jag hann inte riktigt reagera. Kan ha vart ett practical joke. Nat kanske hade betalat henne för att säga det.
Anyways, tack ni tre som läser. Alla övriga är bonus.






De första tre är från paraden. Eller som jag brukar kalla det: 2,18 promille.
Sista är från F12 när vi körde våran egen carneval. Gala.


Kommentarer
Postat av: Sara (aka nattkunden)

Haha inte fan blev jag betald för de!! Btw, jag jobbar själv på seven eleven ute på arlanda... pfff.. glamorösare jobb existerar ju, vi har som tur inte natt jobb. Keep up the good work! ;)

2010-08-03 @ 15:14:56
Postat av: Erik Perfect

Shit vilka sjyssta spiror! De bakåtvända knäna har inte en chans att komma fram (eller snarare bak)! Såg ju skodonen redan på ackis när du dansade i dem och det klarade du galant, men en helkväll inkl "spolarvätska" kan få vilka ben som helst att skrika efter stödstrumpor. Berätta nu om den där karln som har en hjärna också. Jag sitter här och hoppas att han har en underkropp också men det är inte de detaljerna jag är intresserad av utan personen. Detaljerna på bordet, vettja! Kram Morbror

2010-08-03 @ 15:24:23
Postat av: Ina

Jeg leser! You're welcome ;D

2010-08-03 @ 18:34:55
Postat av: Johannis

Jag är fan inne och kollar varje dag! Jag borde ha ett pris.

2010-08-04 @ 19:06:11
URL: http://augutis.blogg.se/
Postat av: Karin

Såg dig i tåget, jag... /Kariinmefluten

2010-08-19 @ 10:12:40
URL: http://bkarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0