Cullberg! Cullberg! Cullberg!

Igår hade vi workshop och idag auditionträning med Cullbergdansare. Vi gjorde Johan Inger och Mats Ek.
Jag dog. Av någon slags modern dansglädje. Om Mello får mig att bara vilja jobba kommersiellt så får Cullberg mig att bara jobba modernt. Men ont gör det.

Det gick rätt bra, och hoppas att Carina Ari (stipendiatutdelare) också tyckte det för dom tittade nämligen.
Nu ska jag sova och hoppas att mitt bäcken stannar rakt (det har hoppat lite fram och tillbaka) under natten och att mina blåmärken går ned.

Det är inte lätt att dansa alltså. Men så värt det.



Två av mina fantastiska blåmärken/inre blödningar. Bilderna gör dom inte rättvisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0