Jag vet.

Dåligt uppdaterat och så vidare.

Men mycket har hänt nu. Vi har gjort en pjäs på skolan och inte vilken som helst utan Flugorna (ett gammalt grekiskt drama) omskriven av Sartre (en fransk filoso(fo)f).

Och sen har vi haft en utbytesstudent här. Och nu ska jag åka till London på sportlovet. Snabba puckar.
Men jag är glad. Åtminstone just nu. Trots tandkrämen.


Det kanske inte syns men jag har ansiktet fullt av tandkräm. När finnarna inte går bort som dom ska får man ta till gamla hushållstrick.

För övrigt så har mitt hår inte klippts. Det är bara en väldigt tajt hästsvans. Men viss skulle jag vara ful i kort hår?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack!

2010-02-28 @ 15:30:36
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0