Det är jag och Noppe va.

Igår var jag sjukt produktiv.
Först så var jag på arbetsmöte, sen lämnade jag in CV på ett annat jobb, sen jobbade jag på ett tredje för att gå iväg och giga på ett fjärde.

Den största förvåningen var väl att jag hängde med P*fect till Café Opera och freestylade på Noppes fest. Noppe är om ni inte vet det kungens bästa kompis, och alla var där. Jag svängde med Tarras liksom.

Sjukt kul hade vi, och jag vinglade hem efter fyra flaskor av Noppes egna skumpa på min cykel.

Har fått några foton från Anders J. Larsson som jag fotade med häromdagen, det kommer bli fab!





Lite av det jag kommer få! Fab.

Nu ska jag ut och sola med Linnea och Nat medans min tvätt ska bli klar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sjukt läckra bilder! :)

2010-06-24 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0