Det är nu det händer 2.

Eftersom jag redan har headlineat med "Det är nu det händer" så får detta vara uppföljaren.
Vet inte vad som hände då, men det som händer nu är att Ladies Night-kroppen ska på plats. Jag har inte jobbet men ändå liksom. Jag har nämligen gymmat.
Och städat en massa saker som inte har blivit städade på länge, eller organiserade liksom. Jag börjar komma tillbaka till mitt gamla jag. I like it.

Kvällen har spenderats med att se en sjukt bra film, ett cineastiskt mästerverk. The deaths of Ian Stone.


Såhär ser Lappis ut en söndagkväll i juni.

Imorgon är det intervju och jobb, och i veckan så smäller det till!
Och jag ska fly. Som bara fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0