Tjockissommar

Det är vad det är iår.
Jag bara äter och äter. Och dum som jag är tänker jag att nu börjar jag ju gymma. Men då blir man ändå större. Att gymma med en massa underhudsfett slutar bara i att man ser tjock ut. Tur att jag cyklar överallt.

Imorgon så ska jag börja mitt tredje jobb den här veckan. Jag skäms över att säga att jag ska tillbaka till sleven.
Men jag ska jobba natt så att jag tjänar mycket pengar på lite tid (fast värre jobb). Dock så ska jag denna vecka jobba dag för att chefen ska se att jag är bra. Jag hatar det. Men vad gör man inte för att överleva?

Nu bör jag vika in kepsen. Ingen är hemma än, och jag hoppas inte jag vaknar av dom.
Vi ses i vimlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0