Okej, back to life, back to reality.

Jag testar nu en återgång till det mer frekventa blogglivet och ser hur det känns.

Recap(vad som i bögigare sammanhang kallas snabbrepris):

En utbytesstudent skulle bo hos oss. Han gjorde det och vi kom otroligt bra överrens. Jag åkte ner för att hälsa på honom och jag gillar honom, han gillar mig, men London-Stockholm känns lite jobbigt. Vi får se vad som händer.
Vi började repa inför dansens hus. Rep är kul, jag känner mig rätt bra ibland och rätt dålig ibland. Och det blir lite vassa armbågar från vissa i klassen. Turné planeras och fixas och den blir väl förhoppningsvis bra. Linköping, Växsjö, Säffle och Västerås kan skatta sig lyckliga.

Jag började giga med en fantastisk kvinna vid namn Gaby. Vi åkte till Sälen för en sjukt rolig weekend och gigade, festade och åkte skidor. Relationsexpert är hon också och förhoppningsvis blir det fler gånger!
Nu är det uppladdning för Dansens Hus. Stretchning, stretchning och nazistretchning. Och lite styrka.

All in.

Dagens humör:

Och just det ja. Linnea klippte mig till giget. Nu är jag väldigt rakad på sidorna och har liksom hår mitt på. Som förut, fast igen.

Kommentarer
Postat av: cordy

men prupp, om du ska till Växjö (no s, bara x :D) så måste du ju säga till så vi kan ta en kaffe :)

2010-05-09 @ 22:44:06
URL: http://cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0