Oslo baby!

Vilken jävla dag. Trodde jag skulle krevera och bryta foten på första klassen men tröstade mig med att jag skulle sova mellan klasserna. Det gick okej, men man är sjukt svag när man inte ätit eller sovit på ett dygn.
Jag överlevde trots oddsen.

Sen så hände massa annat så sömn blev det ikke. En klass till och Johan inser återigen hur mycket man kan pressa en kropp. Sen i söndags morse hade jag ätit; lite vegetarisk pyttipanna, två Swebar, två kaffe, en smoothie och två koppar te. Fram till klass nummer två.

Så efter klass blev det lite Thai med Walle/Woody.
Men shit vad man kan prestera ändå. Häftigt.


Jag demonstrerar hur trött men glad jag är och Walle visar att han är dansare. Han får betalt för att dansa. Det är coolt.


Kommentarer
Postat av: Amalia

Vilken smak på swebaren föredrar du?

2010-11-11 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0