Spontanresa

Jag satte mig på en nattbuss mot Oslo jag. Bara en sån sak.
Egentligen var planen att åka nästa vecka men eftersom jag fick ett gig då så blev det nu. Ska ta lite klass och träffa lite folk. Har dock spanjorer i ena örat och någon som smaskar i det andra. Hur kan man inte i en knäpptyst buss full med folk höra att man sitter och gör regelbundna ljud själv. Skandal. Jag blir förbannad.
Och jag är inget fan av spanska. Det är ett språk som gör mig uppriktigt ilsk.


Så här mysigt har jag det! Har lyckats snatcha ett dubbelsäte och ska försöka låtsas sova tills nästa stopp så ingen sätter sig här. Så nu måste jag sluta.

Ses i byen!

Kommentarer
Postat av: Alx

Oye Johan porque no entiende espanol? es un idioma muy grande en el mundo

2010-10-19 @ 01:37:07
URL: http://thealxshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0