Det här är INTE okej!

Okej, tråkigt som jag har så bestämde jag mig för att spela lite tv-spel. Och dom få tv-spelen jag har här nere i stockholm har jag uppenbart glömt bort hur man spelar.
För inget går, och jag blir asförbannad. När jag var liten blev jag också det men då orkade jag fortsätta!

Anyhoo, så kom jag fram till att Kingdom Hearts är jag ju jättelevlad på och i slutet så jag kan ju klara ut det så har jag det gjort, för jag har ju väntat för att jag vill ha alla extragrejer.
Då när jag klarar ut det så inser jag att jag nog kanske hade gjort det förut, och jag får se ett extra slut som jag också kände igen.

image28

MEN, så kommer det ett till special secret ending, som är skitsnyggt, riktigt FF och halvt på japanska.
Fattar ingenting, men jag tror man såg Tifa i någon sekund.
Nej jag dör! Kan någon hjälpa mig att förstå det här för jag gör inte det, och det mina damer och herrar;
Det är INTE okej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är ofta en fördel att ha någon på insidan... Du, det här måste vi styra upp! Hehe, jag är trött nu så jag återkommer till dig käre vän. Sov gott!

2008-04-15 @ 22:59:44
URL: http://myownwords.blogg.se
Postat av: malin

ja, vi borde hänga! ;D
älskar buffy, men du, har du kollat in serien How I met your mother? Jag slår vad om att du skulle ÄLSKA slapbet avsnittet!!!! Jag använder aldrig sådär många utropstecken på en gång, men jag ÄLSKAR
den serien!
POK

2008-04-15 @ 23:28:25
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0