Flashback

Slapp repet idag, men fick veta det lite sent, så vi åkte ändå dit.. var ju lite lätt onödigt. Gick förbi seven också. Haha.

Sen när jag kommit hem och städat och grejat så ringer min telefon. Och då är det min gamla dubbelbugg/boogie woogie/klasskompis Jossan Fridlund. Hur otippat är inte det? Men jävligt roligt, hon gjorde nästan min dag faktiskt.
Sen så ska hon jobba i storstan i sommar så det blir ju nice, då kan man springa på henne, speciellt med tanke på att hon jobbar där jag kanske kommer operera foten.
Nu bifogar jag en bild på henne, och jag vet att hon inte bryr sig, för det är ju Jossan!

image41
Gamla goda träbenet!


Nej, nu blir det smutsiga sexiga pengar, eller Dirty Sexy Money som det faktiskt heter. Kanske uppdaterar lite sen.
Til later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0